UK Warranty Policy

SolaX Power PV Inverterler

Solax Power Garanti Hüküm ve Koşulları (yalnızca İngiltere için)

Bu poliçe, SolaX Power’ın garantisi (“Değişim Programı“) kapsamındaki SolaX Power PV inverterleri (“inverterler“) için değişim programını düzenler. Değişim Programına katılmak isteyen taraflar, bu politikada belirtilen prosedürlere ve gereksinimlere uymalıdır. SolaX Power, tamamen kendi takdirine bağlı olarak, bu politikaya uygun olarak iade edilmeyen herhangi bir invertörün değişimini reddedebilir.

 

  1. Garanti Kapsamı  

Birleşik Krallık’ta tedarik edilen inverterler için standart garanti süresi 120 aydır.

BU GARANTİ POLİTİKASI YALNIZCA SOLAX İNVERTERLERİ KAPSADIĞINI LÜTFEN UNUTMAYIN. PİLLERİN SOLAX İNVERTER İLE TEMİN EDİLDİĞİ DURUMLARDA LÜTFEN İLGİLİ ÜRETİCİ TARAFINDAN SAĞLANAN GARANTİ ŞARTLARINA BAKIN.  BU GARANTİ YALNIZCA SOLAX İNVERTER YELPAZESİ İLE SINIRLIDIR VE HİÇBİR HARİCİ VEYA YARDIMCI PARÇALARI KAPSAMAZ.

Garanti süresi, inverterin kurulumcu veya müşteri temsilcisi tarafından devreye alındığı tarihten itibaren başlar. Ürün hizmete alındıktan sonraki 36 ay içinde  120 aya kadar   uzatılmış garanti süresi satın alınabilir (garanti uzatmasıyla ilgili bilgiler için Bölüm 9’a bakın). Değişim hizmetleri, yalnızca garanti süresi devam eden veya uzatılmış garanti kapsamındaki invertörler için geçerlidir.

Lütfen unutmayın ki: Özel bir son kullanıcıysanız, lütfen oluşabilecek her türlü invertör hatalarını bildirmek için kurulumunuzu yapan ekibe veya herhangi bir SolaX Power yetkili satıcısına veya dağıtıcısına hiç vakit kaybetmeden hemen başvurun.  SolaX Power, Değişim Programı’nın koşullarına uygun görüldüğü takdirde kusurlu bir invertörün değişimi için doğrudan yükleyici/dağıtıcı ile çalışacaktır.

 

  1. Sınırlı Sorumluluk  

Aşağıda listelenen nedenlerden kaynaklanan hasarlar durumunda, hiçbir garanti talebi kabul edilmeyecek veya geçerli bulunmayacaktır. Aşağıdaki faktörlerden kaynaklanan kusurlarla ilgili talepler SolaX Power’ın garanti yükümlülükleri kapsamında değildir:

  1. Mücbir sebep (fırtına hasarı, yıldırım çarpması, aşırı gerilim, yangın, fırtına, sel vb.)
  2. Uygun olmayan veya uyumsuz kullanım, kurulum, devreye alma, başlatma veya çalıştırma
  3. Yetersiz havalandırma ve sirkülasyon en aza indirgenmiş soğutma ve doğal hava akışı ile sonuçlanan
  4. d. Korozif bir ortamda kurulum
  5. e. Taşıma sırasında hasar
  6. f. Yetkisiz onarım girişimleri
  7. Garantinin bu politika uyarınca gerekli olduğu şekilde kaydedilmemesi (bölüm 10’da özetlenmiştir)

 

  1. Değişim Hizmeti  

Garanti süresi kapsamında değişime hak kazanan herhangi bir invertör, bu belgede belirtilen hüküm ve koşullara bağlı olarak yeni veya yenilenmiş bir invertör le değiştirilecektir. Bir değişimin bu politika kapsamında yürütülebilmesi için aşağıdaki öğelerin SolaX Power’a sunulması gereklidir:

Aşağıdakiler dahil olacak şekilde invertör verileri:

  1. Ürün modeli
  2. Ürüne ait Seri Numarası
  3. Hata kodu
  4. Hata yorumu

Dökümantasyon:

  1. Orijinal faturanın bir kopyası.
  2. Geçerli Garanti Belgesi
  3. Tüm sistem hakkında detaylı bilgi(örn: sistem düzeneği)
  4. Önceki taleplerin/değişimlerin belgelenmesi (mevcut ise)

 

SolaX Power, yeterli bilgi sağlanmadığı durumlarda değişim isteklerini reddetme hakkını saklı tutar.

Bir invertörün değiştirilmesini talep etmek için SolaX Power UK Servis Merkezi’ne başvurmanız gerekir.

E-posta:info@solaxuk.co.uk

Tel: 02476 586 998 Pazartesi’den Cuma’ya 09:00-17:00 (banka tatil günleri hariç).

 

  1. SolaX Power Sorumluluğu

Bölüm 3’te listelenen gerekli bilgilerin alınması ve müşterinin de yardımıyla sorunu düzeltmeye yönelik girişimlerden sonra, SolaX Power müşteriye özel bir servis talebi numarası atayacaktır. Bu numara, bundan sonraki değişimle ilgili tüm iletişimde kullanılacaktır. SolaX Power, belirtilen müşteri veya kurulumcunun konumuna 3 iş günü içinde yeni bir invertör gönderir. Değiştirilen invertörün alınmasından sonra, müşteri, arızalı olduğu iddia edilen Invertör’ü yedek invertörün geldiği aynı paket ile geri iade etmelidir. SolaX Power, hatalı olduğu iddia edilen invertörün iadesi için tüm bilgi, belgeleri ve kargo detaylarını sağlayacaktır. Hatalı olduğu iddia edilen tüm invertörler, değiştirilen inverörün alınmasından sonraki 10 (on) iş günü içinde iade edilmelidir.  Kalifiye bir kurulumcu invertör değişimi ve yeniden devreye alınması sürecinde bulunmalıdır. Değiştirilen invertör, orijinal (sorunlu) invertörün ile ayn garanti şartlarına tabi olup değiştirilen orjinal invertörtün kalan garanti süresi kadar garantiye tabi olacaktır.

 

  1. Distribütör Sorumluluğu  

Bir ekipman arızası veya hatalı olması durumunda, arızalı olayan ekipmanların iadesini sınırlamak için doğrudan SolaX Power UK Servis Merkezi ile çalışmak distribütörün sorumluluğundadır. SolaX Power UK Service Center, telefon desteği veya doğrudan PC bağlantıları aracılığıyla arızayı düzeltmek için distribütörle birlikte çalışacaktır. Not: Daha fazla tazminat ve yedek üniteye hak kazanmak için, dağıtıcı/kurulumcunun öncelikle SolaX Power UK Servis Merkezi ile iletişime geçmesi ve bu belgenin Bölüm 3 kapsamındaki dağıtıcının/yükleyicinin sorumluluklarını yerine getirmesi gereklidir.

 

  1. Distribütörler için Tazmin

Arızalı ekipman, garanti süresi içinde bir distribütör / kurulumcu tarafından değiştirilirse, SolaX Power, dağıtıcıya tazminat olarak 65.00 £ tutarında bir defaya mahsus ödeme yapacaktır (her site için ödenebilir). SolaX Power tarafından yapılan inceleme sırasında, SolaX Power tarafından iddia edilen arızalı invertörün bu politika kapsamında değiştirilmeye uygun olmadığı tespit edilirse, tazminat ödemesi yapılmayacak ve distribütör, aşağıda belirtildiği gibi ünitenin onarımı için madde 7.de belirtildiği şekilde ücretlendirilecektir Tazminat ödemesini alabilmek için distribütör, invertör için geçerli bir garantinin geçerliliğinin kanıtını, doğru şekilde düzenlenmiş ve tam olarak doldurulmuş bir faturayı (değiştirilen invertör ile SolaX Power tarafından sağlandığı şekilde) ve inverter için geçerli bir dosya numarası (SolaX Power UK Hizmet Merkezi tarafından verilen). Distribütör, SolaX Power’dan geri ödeme almadan önce şüpheli ekipmanın iade işlemini gerçekleştirmelidir. Her durumda, kurulumcu veya dağıtıcı bu ilgili nesneleri şu adrese göndermelidir: SolaX Power UK Ltd., Unit 10 East Boro Fields, Hemdale Business Park, Nuneaton, CV11 6GL.

 

  1. Kusurlu Bulunmayan invertörler İçin Muayene Ücreti 

Bu Politikaya uygun olarak arızalı olduğu iddia edilen bir İnvertör SolaX Power’a iade edilirse ve SolaX Power tarafından bu politika kapsamında değiştirilmeye hak kazanacak kusurların bulunmadığı veya 2. maddede belirtilen sınırlı sorumluluk nedeniyle SolaX Power Her bir İnvertör için £ 65,00 tutarında sabit oranlı bir inceleme ücreti, artı nakliye ve paketleme maliyetleri talep edilir.

 

  1. İnvertör Değiştirme Prosedürü  

SolaX Power’a Bölüm 3’te belirtilen ilgili belgeler sunulmalıdır. Garanti talebinin bu Değişim Programı kapsamında geçerli olabilmesi için bu prosedürün birebir izlenmesi gerekmektedir.

  • a. Kurulumu gerçekleştiren SolaX Power UK Servis Merkezi ile iletişime geçmeli ve Bölüm 3’te gösterildiği gibi gerekli bilgileri sağlamalıdır. Bölüm 5’te ana hatlarıyla belirtildiği gibi, montajcı, invertörü değiştirmeye gerek kalmadan bir çözüm denemek ve bulmak için SolaX Power UK Servis Merkezi ile işbirliği yapacaktır.
  • b. İnvertörün arızalı olduğu kabul edilirse ve Değişim Programı için uygunsa SolaX Power, evirici için bir dosya numarası oluşturur ve bunu Distribütöre iletir.
  • c. SolaX Power, dosya numarasının oluşturulmasından sonraki 3 iş günü içinde yeni bir invertör gönderecektir. İnvertör, gönderi masrafları SolaX Power’a ait olacak şekilde belirtilen müşteri veya distribütörün adresine gönderilecektir.
  • d. Kurulumcu, yedek invertörü kuracak ve gelen ürünün ambalajını arızalı invertörü paketlemek için kullanacaktır.
  • e. SolaX Power, Bölüm 4’te detaylı şekilde belirtiliği üzere arızalı invertörün alınması ve SolaX Power’a geri gönderilmesi masraflarını karşılayacaktır. Müşteri veya kurulumcu bu nakliye işlemine yardımcı olmalıdır. Arızalı invertör, yedek invertör kurulumunu tamamlandıktan sonra ki 10 iş günü içinde iade edilmezse, SolaX Power, invertörün maliyeti için ilgili dağıtıcıya fatura kesecektir.
  • f. SolaX Power, bu belgenin 6. Bölümünü uygulayacak ve para iadesini dağıtıcıya ödeyecektir. Bu para iadesinin doğru Kurulumcuya iletilmesi distribütörün sorumluluğundadır. Kurulumcu detayları SolaX Power tarafından sağlanacaktır.

 

  1. Garanti Uzatma

SolaX invertör yelpazesi, 120 aylık bir garanti uzatımına uygundur (maksimum garanti süresi, devreye almadan itibaren 20 yıldır).  Garanti uzatması, invertörün devreye alınma tarihinden itibaren 36 aya kadar satın alınabilir.

 

  1. Garanti Kayıt

Değişim Programı şartlarına uygun olmaları için tüm envertörlerin kayıtlı olması şarttır.  Tüm tedarikçilerin / kurulumcuların özel son kullanıcıya ilgili bir garanti tescil sertifikası vermesi gereklidir ve son kullanıcının (veya müşterilerinin adına kurulumcunun) garantiyi Solax web sitesinde (kayıt sertifikasında belirtildiği gibi)ilgili adreste belirtildiği gibi kaydetmesi gereklidir ve ancak bundan sonra tam garanti sertifikası oluşturulur.  Garantiler, işletmeye alma tarihinden itibaren en geç altı hafta içinde kaydedilmelidir.  Kayıt noktasında gerekli bilgiler aşağıdaki gibidir:

 

  1. İnvertör Modeli
  2. İnvertör seri numarası
  • Kurulum tarihi
  1. Müşteri adı
  2. Kurulum posta kodu
  3. Tam Kurulum Adresi
  • Kurulumu gerçekleştiren şirketin adı

 

Uzatılmış garantiler söz konusu olduğunda, yukarıda gerekli olan bilgilere ek olarak, uzatılmış garanti tescil sertifikasında bulunan kişiye ait özel tanımlayıcıyı girmek de gereklidir.  Bu referans numarası olmadan, sürücüyü yalnızca standart 120 aylık garanti süresi için kaydetmek mümkündür.

 

Kayıt talebinin alınmasının ardından SolaX, yedi iş günü içinde e-posta yoluyla müşteriye tam bir garanti sertifikası verecektir.

Have questions? Search our knowledgebase.
X